مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

ساخت وبلاگ

امکانات وب

بهترین نرم افزار تولید محتوا برای معلمان کدامند؟

اغراق وجود ندارد اگه بگیم این روزا ابزار تولید محتوا برای شما معلما نقش آب برای ماهی رو داره. ساخت یک محتوای آموزشی دیدنی که برای علم‌آموزا قابل ادراک باشه و ارتقای سطح یادگرفتن رو درپی داشته باشه،عمل چندان معمولی‌ای وجود ندارد.

دیگه زمان اون روزا که یه شیت و اتومات برمیداشتن و تمامی‌ی مطالب آموزشی رو مینوشتن و بعدش اسکن میگرفتن و به علم آموزا میدادن تموم گردیده، امروز کلیه‌چیز فرق کرده و برای درس دادن با کیفیت خوب بایستی خیر صرفا از نوشته‌ها بلکه از تصاویر و پوشه‌های صوتی و ویدیویی هم بهره برد. برای بکارگیری این ابزارها، بایستی از نرم افزار ساخت و ساز محتوا یاری بگیرید.

میدونیم انقدر مشغول درس دادن و جستن مطلوب‌ترین خط مش برای پرورش کیفیت یادگرفتن میباشید که شاید وقت نکنید تک‌تک قابل انعطاف‌افزارها رو آنالیز نمائید تا متوجه بشید کدومشون به دردتون میخوره. به خیال و خاطر همین ما تصمیم گرفتیم این نوشته‌ی علمی رو بنویسیم و برای شما معلمای دوست‌داشتنی 10 تا از شایسته ترین اپلیکیشن ساخت محتوا رو معرفی کنیم تا از بِینشون اونی رو که نیاز دارید گزینش نمائید و با استعمال از اون، فعالیتِتون سریع‌خیس پیش بره و توی فن‌تون از شایسته ترین‌ها باشید.
10 اپلیکیشن برتر ساخت و ساز محتوا

همونجور که میدونید یک‌سری نوع ساخت‌و‌ساز محتوا داریم که در مشاجره فراگیری، همگی‌شون حائز اهمیت متعددی هستن.

ساخت و ساز محتوای متنی
ساخت محتوای تصویری
ساخت محتوای صوتی
ایجاد محتوای ویدیویی
ایجاد محتوای فراگیری- الکترونیکی

حال می‌خواییم برای ساخت و ساز هرکدوم از گونه های محتوا، بهتون اپلیکیشن مطلوب و کاربردی توصیه بدیم.

قسمت نخستین) نرم افزار برای ساخت محتوای متنی

ساخت و ساز محتوای متنی با نرم‌افزار ورد 1- ورد (Word)

ورد از دارای شهرت‌ترین گونه های قابل انعطاف‌ افزار ساخت‌و‌ساز محتوا هستش و کمتر کسی میباشد که با این نرم‌افزار عمل نکرده یا این که اسمی ازش نشنیده باشه. این اپلیکیشن قابلیت و امکان‌های شگفت‌انگیزی داره و رایج‌ترین نرم افزار ساخت و ساز محتوای متنی هستش.

به تعدادی تا از تجهیزات بی‌شمار ورد که مسلماً برای شما معلما بها کاربردی داره، اشاره می کنیم:

قابلیت ساخت جدول، نمودار، تصاویر و کوچیک یا این که تبارک کردن سایزشون
به کار گیری از تم‌ها، قالب‌های متفاوت
امکان افزودن شماره کاغذ یا این که پاورقی در ذیل برگه
قابلیت و امکان افزودن تاریخ روز در بالای برگه
تایپ آسون فرمول‌های ریاضی
قابلیت و امکان افزودن گونه های و تصاویر گزینه نظرتون به متن
ذخیره فولدر متنی با فرمت‌های گوناگون
و …

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 3891 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 14:20

چرا تولید محتوا صوتی در حال افزایش است؟

با نگاه به جلو می­اقتدار فیض گرفت که آینده برای ساخت‌و‌ساز ابزار تولید محتوا صوتی همانند ساخت و ساز محتوای متنی بسیار پر‌نور به لحاظ می­برسد. ظهور تلفن­های هوشمند، 4G و سرویس ها پخش، گوش دادن به تقاضا را بیشتراز پیشین راحت کرده است. علاوه بر این، اینک دستیارهای صوتی و بلندگوهای هوشمند موضوع جدیدی را برای محتوا صوتی مهیا آورده­اند.

پژوهش ها جونیپر (Juniper Research) پیش­بینی کرده است که تا سال 2019 تنها در آمریکا بیش تر از 900 میلیون دستگاه مجهز به صدا در اکنون به کار گیری خواهند بود، چیزی نزدیک به 95 درصد ارتقاء نسبت به امروز.

ابزارهای هوشمند و تعاملی، حتما تجربه گوش دادن را تغییر‌و تحول داده ­اند. با معمولی شدن اتومبیل­های متصل به وب، گوش دادن به پادکست­ها به اندازه پر‌نور کردن رادیو ریلکس خواهند بود و این احتمالا سبب ساز ارتقا چشمگیر در درخواست ساخت محتوا صوتی گردد.
لوارم ساخت محتوا صوتی چه چیزی است ؟

برای ساخت یک محتوا صوتی کیفیت خوب می بایست سه نکته حائض اهمیت را در حیث داشته باشید؛ همان در صورتی می­ خواهید به سراغ ساخت محتوا صوتی بروید بایستی وسایل تحت ما یحتاج و ضروری خواهند بود:

از صدای خویش به عایدی خویش به کار گیری فرمائید

گونه های مختلفی وبینارها (به همایشی گفته می شود که در فضای اینترنت و به طور مجازی برگزار گردد) وجود دارااست که به حیث اینجانب ترجیح با مواقعی میباشد که تصاویر آن‌ها با اکران رادیویی هم پا میباشد.

رادیو در اینجا از یک توان بی­نظیر شامل است: صداهای جالب از روش مکالمات تأمل برانگیز، ماجرا ­سرایی و صدایی عالی که مخاطبین رابطه برقرار می­نماید. وبینارها هم از همین خصوصیت برخوردار میباشند؛ آن ها راهی برای برقراری رابطه با دور و بری ها و الهام بخشیدن به آن ها برای تصمیم به مکالمه بدون واسطه میباشند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 228 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 14:12

ابزارهای تولید محتوا برای ساخت ویدیو

برای پلتفرم هایی مانند اینستاگرام ویدئو ها شیوه فوق العاده ای ابزار تولید محتوا برای جذب مخاطبان میباشد. شما به ابزارهایی برای تشکیل داد کلیپ نیاز دارید که پیرو به یکسری گزینه از آن‌ها اشاره میکنیم.

1.Renderforest: یک سایت برای ایجاد کرد آنلاین ویدئو، لوگو و کارتن میباشد.

2.Animaker: یک روش سهل برای تشکیل داد ویدیوهای انیمیشنی میباشد.

3.Lumen5: ابزاری میباشد که می قدرت در پهنا چندین دقیقه ویدیوهایی را تشکیل داد.

4.RawShorts: راهی برای تبدیل متن به ویدیوهای انیمیشنی میباشد.

5. Soapbox: ابزار راحت برای ایجاد کرد ویدیوهای شما میباشد.

6.Powtoon: یک ابزار برای تشکیل داد ویدئو های فوق العاده است.


ابزارهای ایجاد محتوا

ابزارهای ساخت محتوا
ابزارهایی برای کشف کردن عکس های خوب

در دنیای ساخت‌و‌ساز محتوای تصویری تصاویر باکیفیت نقش فوق العاده مهمی دارا‌هستند. منابع متعددی وجود دارا هستند که به شما یاری می نمایند عکس های خوب برای محتوای خویش پیدا فرمائید.

1.All The Free Stock: عکس ها، کلیپ، آوا و آیکون های بدون پول دست دوم را می‌توانید درین سایت پیدا نمائید.

2.Death to Stock: منبعی از عکس های دست دوم برای اخذ عکس های کیفیت عالی میباشد.

3.Depositphotos: کتابخانه ای از وکتور و عکس است.

4. Fotor: یک ابزار راحت برای دستکاری عکس میباشد.

5. GIFMaker: به شما اذن ایجاد کرد گیف، اسلایدشو و کلیپ ها را میدهد.

6.Giphy: یک راه و روش سهل وآسان و سریع برای ساخت و ساز گیف میباشد.

7. Raw Pixel: کتابخانه بدون‌پول از تصاویر به یاور PSD و وکتور است.

8. Pexels: دسته ای از عکس های دست دوم کیفیت خوب میباشد.

9. Pikwizard: دسته از تصاویر باکیفیت میباشد.

10.Unsplash: هر روستا روز آبادی عکس تازه اضافه می نماید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 165 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 14:06

انواع محتوا

محتوای متنی

به نقل از webbiquity پنجاه و هشت درصد از ابزار تولید محتوا دیجیتال معتقدند که مهم ترین نوع محتوا، محتوای متنی میباشد. به همین ادله اکثر مقاله‌ها پژوهشی در قالب متن نوشته و منتشر می شوند. ساخت محتوای وب لاگ بیشتر از این نوع میباشد. مثلا دربین تیم‌هایی که هم کتاب و هم فیلم آنها مو جود میباشد، ورژن کتاب‌شان بیشتر جنبه یادگیری و ورژن فیلم بیشتر جنبه سرگرمی را داراست. شاید بتوان این طور بیان کرد که نوشته احساس پشت گرمی و یقین را در ما به وجود میاورد.
محتوای صوتی

محتوای صوتی دربرگیرنده پادکست‌ها، کتاب‌های صوتی و… می‌گردد که‌این روز ها با ارتقا استقبال از طرف استفاده کننده‌ها رو به رو می‌باشند. این نوع محتوا به جهت دسترسی آسوده آیتم اعتنا متعددی قرار گرفته، به عنوان مثال در حالتی‌که وقت یه خرده برای کتاب تلاوت داشته باشید یا این که حتی هنگامی نداشته باشید، می توانید هنگام رفتن به دانش کده یا این که سرکار خویش به پادکست گوش فرمایید.
محتوای ویدیویی

امروزه با اعتنا بدین قضیه که عموم کمتر تصمیم به قرائت کلمه ها دارا هستند، مدیران بازاریابی محتوا به‌خیر می دانند که با اعتنا به چارچوب‌های معین‌گردیده ، شایسته ترین زمینه برای ایجاد محتواهای ویدئویی، تنظیم فیلم‌های آموزشی، رای زنی‌ها و ویدیوهای تبلیغاتی میباشد. بدین ترتیب این نوع محتوا بسیار دوستداشتنی‌خیس از قبل گردیده و هر روز پرطرفدارتر می‌گردد.
محتوای تصویری

محتوا تصویری امروزه یکی پرطرفدارترین محتواهای بازاریابی دیجیتال میباشد. وجود کانال‌های اجتماعی گوناگون مثل اینستاگرام، توییتر، لینکدین، پینترنست، و … منجر گردیده تا صاحبان تجارت و بازاریابان دیجیتال به کار گیری متعددی از این نوع محتوا چهت نیل به هدف ها خویش داشته باشند.

یک کدام از اشکال بسیارمحبوب محتوای تصویری، اینفوگرافیک‌ها می‌باشند.

اینفوگرافیک چه می باشد و چه انواعی داراست؟

چه طور محتوای گران بها ساخت و ساز کنیم؟

محتوا وقتی گرانبها میباشد که داده ها مفیدی را در دست کاربر قرار دهد و نیاز اورا به خیر برطرف نماید. همانگونه که یک شعر وقتی نفیس میباشد که علاوه جابجایی صحیح پیام خویش، از قافیه های هماهنگ و وزن خیر و خوبی برخوردار باشد، محتوای خوب هم علاوه بر رساندن داده ها، می بایست فرم و صورت مطلوبی داشته باشد.

ساخت و ساز محتوا هم مثل خیلی از عمل‌های دیگر برای پیشرفت نیاز به تمرین دارااست تا هم از لحاظ داده ها و هم از نگاه زیبایی کاربر را جذب نماید.

در پی یاور ما بمانید تا نکاتی که به ایجاد محتوای ارزشمند یاری می‌نماید را بیشتر ارزیابی کنیم.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت: 14:08

ابزار تولید موشن گرافیک

سینما ۴دی

سینما ۴دی (Cinema 4D) جایی میباشد که کاربرانی که به ابزار تولید محتوا در به کار گیری از افتر افکتز رسیده‌اند، برای جابجایی به دنیای سه بعدی وارد آن می گردند. مزیت این برنامه به ابزارهای دیگر سه بعدی در آسانی به کارگیری و انعطاف بالایی میباشد که در یک دست‌سازی با افتر افکتز عرضه می‌نماید. این اپ یک گوشه و کنار عمل خلاقانه ارائه میدهد که یوزرها میتوانند در آن به‌سرعت اجزای متبوع خویش را ادیت و تصحیح نمایند.

سینما ۴دی دارنده امکاناتی اختصاصی میباشد و امکان سازش با یک سری موتور اجرای سه بعدی را داراست، که به یوزرها اذن می دهد در وقتی کوتاه سبک‌های سه بعدی کیفیت خوب خویش را در برگه مانیتور اکران دهند. این برنامه در دنیای ابزارهای ساخت موشن گرافیک به خیر برای سبک‌سازی، بافت، رندر، و افکت‌های کارتون و مشابه‌سازی شناخته گردیده‌است. از این ابزار بیشتر برای ساخت جلوه‌های تصویری در سطح صنعتی به کار گیری میگردد. در حالتی که بخواهید موادسازنده سه بعدی را در یک پروژه یک پارچه سازی نمایید، یافت کردن قابل انعطاف‌افزاری بهتر از سینما ۴دی برای این فعالیت از دشواری قابل توجهی برخوردار‌است.

شناخت با شایسته ترین ابزارهای ساخت‌و‌ساز موشن گرافیک
ایلوستریتور

ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) یکی‌از دیگر از ابزارهای بسیار شناخته گردیده در صنعت پباده سازی و برنامه کودک محسوب میشود. این اپ مشابه فتوشاپ میباشد، و تفاوت مهم آن این میباشد که برای پباده سازی و ادیت تصاویر وکتور (فایلی که میتواند فارغ از افت پیکسل بی‌غایت مقیاس گردد). هنرمندان پباده سازی موشن گرافیک از این نرم افزار کارتن‌سازی برای پباده سازی منابعی مثل کاراکترها، ابژه‌ها، دور و بر‌ها، لوگو و مواقعی بیش تر از این به کارگیری می‌نمایند.

علاوه بر این، تصویر وکتور قسمت مهمی از پروژه‌های موشن گرافیک را به خویش تخصیص می دهد که در آن ابژه‌های متحرک و پس‌موضوع‌های وکتور پباده سازی می گردند. ایلوستریتور یک کدام از ابزارهای ساخت موشن گرافیک میباشد که به نیکی با ابزارهای مرسوم دیگر در این مورد، مثل افتر افکتز سازش دارااست. بنابراین یوزرها میتوانند از آن برای تصحیح و بهبود گرافیکی پروژه‌های موشن گرافیک خویش استعمال نمایند.
مایا

مایا (Maya) یک کدام از شناخته‌گردیده‌ترین قابل انعطاف‌افزارهای سه بعدی در مورد سبک‌سازی و رندرگیری محسوب میشود. بلندمرتبه‌ترین استودیوهای هالیوود از مایا برای سبک‌سازی به کار گیری می‌نمایند. این اپلیکیشن به یوزرها اذن می دهد به مواقعی بسیار بیشتر از ابزارهای یکدست دست پیدا نمایند. مایا یک نرم افزار بی نقص برای بسط منابع سه بعدی لازم در فیلم‌ها، تلویزیون، و بازی‌های ویدئویی میباشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 184 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 14:40

تولید محتوا در توییتر

امروزه اکثر یوزرها در پی ساخت و ساز محتوا در توییتر میباشند، چرا‌که این ابزار تولید محتوا ، فعالان متعددی اینجانب پاراگراف اشخاص سیاسی و اقتصادی و حتی اشخاص دارای اسم و رسم را به خویش جلب نموده است. فضای توییتر مانند فضای اینستاگرام یا این که بقیه شبکه‌های‌عمومی وجود ندارد و شما نمی توانید همچون آن ها به ساخت‌و‌ساز محتوا بپردازید.

توفیق در توییتر میتواند با رعایت نکاتی در تکثیر پست ها نتیجه ها خواهد شد، اما نباید توقع داشته باشید که به‌سرعت در توییتر مشهور گردید بلکه این روند طولانی میباشد و مستلزم سعی و پیشرفت شما در طرز ساخت و ساز محتوا.

در‌این مقاله می‌خواهیم مواقعی را مطرح نماییم تا با سود گیری از آن‌ها بتوانید به ساخت محتوا در توییتر به طور ماهر بپردازید. تا نقطه پایان مطالب با ما هم پا باشید.
مجال مطلوب نشر پست تازه در توییتر

بخش اعظمی از برندها آن طور که بایستی در توییتر، فعال نیستند و فرصت گذاشتن پست هایشان با تاخیر یار میباشد. طبق تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۷ ایفا شد، مارک های دارای اسم و رسم که اکثر زمان ها فالورهای متعددی دارا هستند، به صورت میانگین ۱۲۲ توییت در هر ماه یا این که ۴ توییت در یک روز منتشر می نمایند. طبق تحقیقاتی دیگر برای ساخت‌و‌ساز محتوا در توییتر، بیشترین زد خورد یوزرها با توییت ها، هنگاهی میباشد که سه توشه در روز، پست هایی مربوط به هم میبینند و بعد از آن، عشق و علاقه مندی خویش را از دست میدهند.

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که مخاطبان شما به چه تعداد پست در روز عشق و علاقه مند می‌باشند، با نشر پنج پست در یک روز استارت فرمایید و با محاسبه حاصل آن و تغییر‌و تحول در تعداد پست ها به سود مناسب دست یابید.

یک کدام از دیگر از مواقعی که می‌خواهیم درین بخش به آن بپردازیم، مجال مطلوب برای تکثیر پست در توییتر میباشد. این بخش با اعتنا به مارک و متاع شما و همینطور سن مخاطبانتان متعدد میباشد. مثلا در صورتی مخاطبان مارک شما، آقایان شاغلی می‌باشند که اکثر اوقات در حین روز، نمی توانند توییتر خویش را آنالیز نمایند، بهتر میباشد در روزهای تعطیل یا این که بعداز سا‌عتها کاری به تکثیر پست بپردازید.
ایده هایی برای ساخت‌و‌ساز محتوا در توییتر

 

به کارگیری از محتواهای گوناگون در توییتر

به کار گیری از محتوای متنی برای توضیح خبرها، بیانیه ها، لینک و پیوند ها و سوالاتی که فالور های شما، در ادامه پاسخش می باشند.

می‌توانید از گرافیک برای توییت مسیر حادثه ها، خبر ها جدید و همینطور داده ها قابل نشر به کارگیری فرمائید.

بهتر میباشد از عکس ها و تصاویر برای پر رنگ کردن تصویر اسم تجاری و همینطور جلب اعتنا استفاده کننده به پست خویش، به کارگیری فرمایید.

میتوانید از ویدیوها برای جابجایی داده ها، پیام های مارک و همینطور سرگرمی مخاطبان استعمال نمائید. طبق اعلام توییتر، پست هایی که مشمول کلیپ باشند، باعث می گردد، مخاطبان مجال بیشتری را برای آن توییت صرف نمایند و دقت بیشتر به محتوای آن کنند.

گیف ها مورد قابل قبولی برای جابجایی پیام مارک و سرگرمی به شمار می‌روند. طبق پژوهش ها توییت هایی که مشمول گیف می‌باشند، میتوانند بیش تر از ۵۵ درصد منجر سرگرمی و جذب مخاطبان گردد.

فالو کردن رقبا

میتوانید با فالو کردن رقبای خویش و اعتنا به توییت هایشان و اینکه مخاطبانشان چه عکس العملی به‌این توییت ها دارا هستند، همینطور با ارزیابی مقاله ها و منبع هایی که برای ساخت محتوا در توییتر به کارگیری می نمایند، به داده ها قابل قبولی دست یابید. توصیه میکنیم دراین باره دست به اسکن نزنید که با برخورد منفی روبه رو میشوید. بهتر میباشد با به کارگیری از آنان و ایده هایی تازه سعی بر ساخت محتوا به شیوه خویش نمائید.
فالو کردن رقبا

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 216 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 14:06

روش‌های تولید محتوا

رای ایجاد محتوا هم مثل هر فعالیت دیگری نیاز به ابزار تولید محتوا جامعی در رابطه طریق‌های ایفا عمل خواهید داشت. طرز‌های ساخت‌و‌ساز محتوا بسیار مختلف می‌باشند و شما می توانید هر یک از آنان‌را به‌شکل غیر وابسته یا این که تلفیقی به کارگیری نمایید.

بیایید نحوه‌های متعدد ایجاد محتوا، طریق جاری ساختن آنان و مزایا و معایب هر‌کدام را تحلیل کنیم. ببینیم از چه نحوه‌هایی قادر خواهیم بود با Content Marketing یا این که بازاریابی محتوایی مشتریان نو جذب کنیم.
نحوه اولیه: ساخت و ساز محتوای متنی

در شیوه ساخت و ساز محتوای متنی می توانید با ارائه متن ها و تصاویر جالب به استفاده کننده، فرآورده و سرویس ها خویش را به سایر افراد ارائه فرمایید. متنی که در حالا قرائت آن می باشید نوعی محتوای متنی میباشد که به واسطه تلاوت آن مطالب و داده ها موردنیاز اخذ میکنید. معمولا در ساخت محتوای متنی برای ادراک بهتر معنا محتوا، در کنار محتوا از تصاویر نیز به کار گیری میگردد.

معمولا در ساخت‌و‌ساز محتوای متنی برای اینترنت‌وبسایت، در هر برگه حدود ۵۰۰ واژه و کلمه تا ۲۰۰۰ واژه به کارگیری می گردد. ارتفاع نوشته‌ی‌علمی محدودیتی ندارد و گاها برای تشکیل داد یک مگاپست یا این که پست زمانبر، از ۲۰۰۰۰ واژه نیز به کار گیری می شود.

محتوای متنی در کپشن یا این که توضیحات پست کانال‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز استعمال می شود که از یکسری پاراگراف تا یکسری گزاره را دربرگیرنده گردد.

مزایای ساخت و ساز محتوای متنی:

تاثیر بسیار زیاد در سئوی وب سایت شما
عدم نیاز به ابزار خاص برای استارت ساخت و ساز محتوا

معایب ایجاد محتوای متنی:

نیاز به سپری کردن زمان زیاد برای ایجاد محتوای کیفیت خوب
علم گرافیک برای ساخت محتوای تصویری
نیاز به علم seo برای سود تصاحب کردن از گوگل

طرز دوم: ساخت‌و‌ساز محتوای صوتی (پادکست)

در نحوه دوم از ساخت محتوای صوتی یا این که پادکست‌های صوتی استعمال می کنیم. ایجاد کرد پادکست یکی‌از ریلکس‌ترین طرز‌های ممکن برای ساخت محتواست. درصورتی که بخواهید یک متن ۱۰۰۰ کلمه و واژه‌ای در رابطه وردپرس بنویسید حدودا نیاز میباشد ۲ ساعت وقت اثر گذار بگذارید. ولی برای تبدیل همین متن به پادکست، کافیست نیم ساعت وقت صرف نمایید.

ساخت و ساز محتوا در سریع‌ترین فرصت ممکن
امکان تبدیل صوت به متن با ابزار آنلاین
قابلیت اجرای محتوا روی پخش صوت خودرو یا این که تلفن همراه بوسیله استفاده کننده
بهبود بضاعت و توان‌های گفتاری شما

معایب ساخت و ساز محتوای صوتی:

نیاز به ابزار فن‌ای یا این که نسبتاً فن‌ای
نیاز به دور و بر آکوستیک برای ضبط کیفیت بالا

برای ساخت و ساز پادکست برخلاف محتوای متنی نیاز به ابزار فن‌ای یا این که نصفه فن‌ای خوا‌هیم داشت. این ابزار را در جلسات بعدی به شما معرفی خوا هیم کرد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 14:07

تولید محتوا برای وب سایت به صورت سئو

تحویل ابزار تولید محتوا به شایسته ترین نحو به نیاز های یوزرها جواب میدهد و از هنگامی که الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل متولد شد‌ه‌است، این استراتژی در ذهن بخش اعظمی از seo کاران مکان ویژه ای گشوده نموده است.خب ساخت محتوا در تئوری سهل وآسان میباشد، البته حقیقتا در فعالیت هم به همین راحتی میباشد؟اکثری از بهینه سازی کاران معتقدند که با تحقیق راجع‌به لغت ها کلیدی و استعمال به تنهایی از آن میتوانند استراتژی ساخت و ساز محتوا را به اعمال برسانند.
نقص‌ به کار گیری محض و تنهایی از کلمه ها کلیدی این میباشد که‌این استراتژی نمی تواند همه مخاطبانی که شما‌را کاوش می نمایند در بر بگیرد.میتوانید از خدمت دهنده و پشتوانه سایت خویش درخواست فرمائید تا عبارات کلیدی که یوزرها بیشتر از آن‌ها‌را کاوش می نمایند در اختیارتان قرار دهند؛ کمپانی دارکوب این داده ها را در مشت یوزرها خویش قرار می‌دهد.ابزاری هم برای دانستن این کلمه ها کلیدی وجود داراست البته بخش اعظمی از آنان اکثری از کلمه ها کلیدی اصلی در دست شما قرار نمی دهند.
پژوهش ها درباره ی کلمه ها کلیدی ممکن میباشد شمارا تحریک نماید تا محتواهایی را ساخت‌و‌ساز نمایید که هیچ ارتباطی به تجارت شما ندارد و شما آن تولید ها یا این که سرویس ها را ارائه نمی دهید و از طرفی هم زیرا اطلاعاتی از انها ندارید نمی توانید مقاله منحصر به فرد به شخصی از آن ساخت‌و‌ساز نمایید.مطمئنا شما بدین وسیله می‌توانید ترافیک ورودی و ارگانیک وبسایت را ارتقاء دهید ولی آیا آن ها به مشتری و یا این که یوزرها اثبات تبدیل میگردند؟


تحت آوردن حق تقدم درباره‌ی اینکه حق تقدم اولیه و غرض استراتژی ساخت و ساز محتوا صرفا براساس لغت ها کلیدی باشد و اینکه محتوا را کاربر محور تهیه و تنظیم کنیم ما‌را در وضعیت بهتری در زمینه ی seo قرار خواهد بخشید.نادرست نگیرید، لغات کلیدی در بهینه سازی هنوز هم بسیار اساسی میباشد ولی در فرایند سپس این پروسه بایستی وارد خواهد شد، بعد از اینکه شما توانستید محتواهایی ایجاد فرمایید که عمیقا مخاطبان را جذب نماید و اسم مارک شما در حوزه خودتان تحت عنوان یکی متخصصان مطرح گردد.
این یک منش میباشد که شایسته ترین بازاریابان محتوا در آن برتری پیدا می نمایند.چیز مهمی که سئوکاران می‌توانند از آن به کار گیری نمایند، محتوایی میباشد که با جستجوی یوزرها بیشترین رابطه را داراست و گزینه بعدی محتوای کیفیت بالا و موءثر برای ارائه به یوزرها میباشد.
چه گونه استراتژی کاربر محور با استراتژی متکی بر لغات کلیدی مختلف میباشد؟

استراتژی بازاریابی محتوا با کاربر مقصود آغاز میشود و به پشتیبان آن مارک شما هم نفیس گردیده و تحت عنوان یک اسم تخصصی در آن حوزه مطرح میگردد.از طرفی پژوهش ها درباره‌ی لغت ها کلیدی در پرده برداری موضوعات مرتبطی که عموم در ادامه آن میباشند فوق العاده میباشد، البته در زمینه‌ی ادراک مخاطبین مقصود محصور میباشد.
پس ترکیبی از این دو استراتژی شایسته ترین واقعه ممکن را رقم خواهد زد و می قدرت از مزایای هر دو شیوه استفاده نمود؛ هم برای مخاطبین غرض ساخت‌و‌ساز محتوای با ارزش نمائید و هم با پژوهش ها در باب کلمه ها کلیدی، یوزرها بیشتری را به سمت تارنما هدایت نمایید.
یک استراتژی محتوا سوال های کاملی از قبیل:

مخاطبان اینجانب چه عده ای می‌باشند؟
نقاط ضعف و نیازهای آن ها که بایستی رفع خواهد شد چه چیزهایی میباشند؟
این عموم چه نوع محتوایی را استعمال می نمایند؟
مارک ما چه تخصص یا این که متاع اختصاصی به شخصی ارائه میدهد؟
چه گونه بایستی روی این فرآورده یا این که خدمت منحصر مانور دهیم؟
چه‌طور خواهیم توانست تخصص خویش را با نیازهای مخاطبان مطابقت و همخوانی دهیم و آن‌ها‌را به هم متصل کنیم؟

محتوای مخصوص

کلید مهم رابطه شما با یوزرها این میباشد که زوایای محتوای منحصربه‌فرد را با دقت به تخصصتان بسط دهید و نقاط ضعف و نیاز ها آنها‌را پیدا نمائید و آنان‌را پوشش دهید.دقیقا کاری که کمپانی طراحی وب دارکوب اجرا می‌دهد.سوالهای و مسائل روز و اصلی یوزرها را از دل خویش آنان اخذ می نماید و در قالب یک نوشته ی علمی جامع به آنان جواب می‌دهد.
خیلی رایج وجود ندارد که برندها اعلام نمایند محصولاتشان چیزی میباشد که آنها‌را از دیگر متمایز می نماید، زیرا ممکن میباشد یک حریف دیگر هم با به عبارتی مال شبیه وجود داشت باشد و یا این که حتی محصولی یا این که خدمتی که ارائه می دهید تماما همگانی باشد که دراین‌صورت شما از دیگرافراد ممتاز نخواهید بود؛ پس چه چیزی شمارا از شرکتهای دیگر متمایز می نماید؟

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 220 تاريخ : شنبه 22 خرداد 1400 ساعت: 15:04

اصول سئو در تولید محتوا

در حالی که خواسته از ساخت و ساز محتوا را بلدیم، اهمیت ابزار تولید محتوا را بیش تر از پیش متوجه شدیم و می بایست یک واقعیت اصلی به اسم seo را بشناسیم. چون seo و محتوا به شدت در امر با یکدیگر می‌باشند و محتوای شما سوای seo در شیت اولیه گوگل قرار نمی گیرد و در فیض ترافیکی، ناکام می‌مانید. چنانچه می‌خواهید محتوای شما بوسیله مخاطبان بیشتری بازدید داشته باشد، می بایست محتوای خویش را باصرفه گردیده برای موتورهای کاوش ساخت و ساز نمائید. پس به‌دنبال درباره در میان seo و محتوا و رابطه این دو بیشتر می‌آموزیم.

ساخت محتوا بهینه سازی گردیده از اهمیت بسیار بالایی در جامعه مدرن شامل است به نحوی که درصورتی که شما بخواهید از یک سنگ نگاره تاریخی در دنیای امروز اطلاعاتی را به کاربر بدهید می‌توانید با استعمال از تکنولوژی روز به طور معمولی و قابل شعور پیرامون به عبارتی سنگ‌نگاره را برای مخاطبان تشریح و نشانه دهید. پس می قدرت ذکر کرد تکنولوژی هم در دنیای مدرن می‌تواند یاری شایانی در جابجایی بهتر محتوا به استفاده کننده داشته باشد.

چنانچه بخواهیم نمونه دیگری را از فرم ارائه محتوا داشته باشیم، می اقتدار یک شعر را نمونه زد که قیمت آن شعر علاوه بر رساندن پیام و هماهنگی قافیه ها هنگامی بی نقص می‌شود که از وزن شعری نیز برخوردار باشد. در‌این‌حالت‌ استاندارد شعر رعایت گردیده و بها ادبی آن نیز پذیرش میگردد. حالا برای ساخت و ساز محتوا نیز این قانون ها صدا می نماید و تکنیک های تخصصی ساخت نیاز به رعایت این مفاد اساسی داراست که اشخاص متخصص درین حوزه و یا این که کمپانی تخصصی می‌تواند امداد شایانی درین باب جاری ساختن دهد.

فراگیری ساخت‌و‌ساز محتوای seo گردیده
عنوان جالب تعیین نمایید

تیترهایی را تعیین فرمایید که قابل ادراک باشد و در عین درحال حاضر دیدنی و دارنده کلمه ها کلیدی با اهمیت باشد، چون عنوان محتوا قادر است تاثیر بسیار بالایی روی یوزرها داشته باشد. همینطور تایپ کردن توضیحات متا توجه بالایی میخواهد، چون توضیحات آن جزئیات بهتری از عنوان محتوا را به استفاده کننده اکران میدهد و ولی جزو قسمت هایی می‌باشند که در حاصل کاوش اکران داده می‌شوند.
از تصاویر استعمال فرمایید

اکثر یوزرها شیفته تصاویر می‌باشند پس به طبعً در محتوای پست هایتان از تصاویر متنوع و دیدنی به کارگیری نمائید‌. در‌صورتی‌که این عمل را کردید مطمئن باشید که مخاطبان آن را به اشتراک خواهند گذاشت و در شبکه های مردمی شناخته خیس خواهید شد پس در‌حالتی که ارتقا ترافیک میخواهید بهتر میباشد که روی تصاویر خویش بیشتر عمل فرمائید و در محتوای پست‌هایتان از تصاویر کاربردی و جالب به کارگیری نمائید.
اهمیت پیوند سازی

بک لینک و پیوند ها همچون قدیمی تاثیر ندارند البته همچنان لینک و پیوند ها در بهینه سازی تاثیر بسزایی دارا هستند. در صورتی محتوای توانمند فراهم کردید در انتظار این باشید که دیگر سایت ها به شما پیوند بدهند و این سئوی وب سایت شمارا ارتقاء می دهد.
محتوا در راستای نیاز کاربر

این یک نکته حائض اهمیت در تایپ کردن محتوا میباشد، شاید خیلی معمولی به حیث رسد ولی در کار محتواهایی که نیاز یوزرها را جواب می دهند و ابهامات و سوال های آنان‌را برطرف می‌نمایند مدام دوستداشتنی خواهند ماند. تلاش نمائید ساخت و ساز محتوای تان را در بعد ها گسترده تری در زمینه‌ی تخصص غدد و حوضه کاری تان ارائه دهید تا این به یوزرها القا گردد که شما نسبت به رقیبانتان تفاوت های بسیار بهتر و بالاتری دارید. هر محتوایی که ساخت و ساز میکنید را در وبسایت خویش منتشر فرمائید تا مستقیماً از دامنه شما به اشتراک نهاده گردد.

نکته دیگری که در مورد محتوا بایستی به آن اهمیت ویژه‌ای بدهید ماهیت محتوای شماست که از جمله در حالتی‌که ایجاد محتوای متنی در حوزه وبسایت اینترنتی و تجارت مجازی مد نظرتان باشد یکی‌از نکات اساسی که می بایست به آن اعتنا فرمائید ساخت متن کیفیت خوب در کنار داشتن علم seo وب سایت بوده که مجموعاً به کیفیت عمل شما میافزاید. ولی که شما می بایست قواعد تعریف و تمجید گردیده در فضای مجازی و شغل های تارنما های دیگر که حریف شما میباشند را رعایت نمائید.

یک کدام از مفاد دیگر و بسیار اساسی در ساخت و ساز محتوا منحصر بودن مقاله شماست که شما بایستی مطالب خاصیت را ساخت فرمایید و اصطلاحاً اسکن کردن برای شما منفعتی نخواهد داشت و بلکه برای شما مشکلاتی به وجود می‌آورد چون محتوای اسکن گردیده از دید گوگل هیچ ارزشی برای ارائه کاربر ندارد. به‌دنبال بایستی به تنوع محتوای آن اهمیت دهید تا استفاده کننده را به خویش جذب فرمائید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 187 تاريخ : پنجشنبه 20 خرداد 1400 ساعت: 18:52

معرفی ابزارهای تولید محتوا برای اینستاگرام

معرفی وب سایت‌های مطلوب برای ایجاد محتوا در اینستاگرام

علاوه بر قابل انعطاف‌افزارهایی که روی موبایل‌های تلفن همراه قابل به ابزار تولید محتوا می باشند، تارنما‌های بسیار خیر و خوبی هم برای ساخت و ساز محتوا به طور بدون‌پول وجود دارا‌هستند. درپی به معرفی دو مثال از این وب سایت‌ها می پردازیم:
Canva

کنوا بستری میباشد که خویش اینجانب هم تحت عنوان تالیف کننده این متن، سال‌ها میباشد از آن به کارگیری میکنیم. این بستر آنقدر بی نقص میباشد که تحت عنوان یک سازنده محتوا احتمالا هیچ گاه دیگر مایحتاج نباشد به سراغ قابل انعطاف‎افزارهای غامض مثل فتوشاپ بروید!
اپ ساخت‌و‌ساز محتوا برای اینستاگرام

کنوا کلیه نیازهای احتمالی یک خالق محتوا، از پست‌های کانال‌های اجتماعی گوناگون تا تهیه و تنظیم گزارش برای کافرما و ایجاد کرد روزمه را در مشت شما قرار می دهد. هر چه از تجهیزات این بستر بگوییم، معدود میباشد! مسلما به آن راز بزنید. سفارش میکنیم که به طبع ورژن سایت کنوا را به کارگیری فرمائید که امکان‌های بیشتری برای تولیدمحتوا داراست و عمل کردن به آن به مراتب شل‌خیس از نرم افزار آن میباشد.
ایمج فلیپ (imgflip)

میم، تصاویری که یاروهمدم با یک نوشته می‌باشند و معمولا مضمون ها شوخی دارا هستند، در کانال‌های اجتماعی، به ویژه توییتر کاربرد متعددی دارا‌هستند و طرفدارهای بیشماری هم پیدا کرده‌اند. با به کار گیری از این وبسایت میتوانید میم‌های خویش را به راحتی تنظیم نمایید.
نرم افزار ساخت و ساز محتوا برای اینستاگرام
چه استراتژی برای ساخت و ساز محتوا در اینستاگرام داشته باشیم؟

تا اینجا با قابل انعطاف افزارهای ساخت و ساز محتوا در اینستاگرام آشنا شدیم. ولی چنانچه میخواهید در اینستاگرام ساخت‌و‌ساز محتوای قابل قبولی را داشته باشید، بایستی موارد ذیل را در استراتژی خویش در حیث بگیرید:

مشخص و معلوم کردن مقصود: اولی و مهمترین قدم مشخص و معلوم کردن ظریف مقصود‌های خویش برای عمل در اینستاگرام میباشد. بایستی واحد سنجش مشخصی برای سنجش واحد سنجش توفیق خویش داشته باشید.
آشنایی کاربر: برای چه افرادی محتوای خویش را ساخت می کنید؟ سلایق آن ها چه است و چه محتوایی به جذب آنها سبب ساز می شود؟
ارزیابی رقبا: تحلیل سعی رقبا و آشنایی نقاط ضعف و اقتدار آنها منجر می‌گردد تا پیرو مسیر امتحان و خطاهای کمتری داشته باشید.
اپ‌ریزی با روزنگار محتوا: برای آنکه فیض مطلوبی بگیرید، به روز‌نگار محتوا و نرم‌افزار‌ریزی نیاز دارید تا فعالیتتان را به طور همیشگی ادامه دهید.

برای داده ها بیشتر در رابطه این استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوا میتوانید نوشته‌ی علمی فراگیری بدون نقص بازاریابی در اینستاگرام را بخوانید.
توده بندی

این روز ها با وجود قابل انعطاف‌افزارها و وبسایت‌های متفاوت برای ساخت و ساز محتوا که قسمت متعددی از خدماتشان را به طور بدون‌پول در چنگ کاربرها قرار می دهند، ساخت محتوا در اینستاگرام به مشقت قبل وجود ندارد.

میان دریای اپلیکیشن‌های متعدد برای ساخت محتوا در اینستاگرام کافی میباشد بسته به نیاز خویش یک‌سری اپ شبیه را آزمون فرمائید و ملاحظه کنید که با کدام یک از آن ها رابطه بهتری برقرار می کنید.

آن‌گاه نوبت به آن می رسد که دست دست کردن را کنار نهاده و فعالیت خویش را استارت نمائید! در‌این نوشته‌علمی اپلیکیشن‌های مختلفی را برای دستکاری عکس و فیلم به آن نیاز دارید را معرفی کردیم. در‌این دربین در صورتی سوالی در رابطه اپ‌های ساخت و ساز محتوا برایتان پیش آمد به طبع در قسمت کامنت‌ها بپرسید تا در اسرع وقت به آنان جواب دهیم.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 410 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 14:49

چند نمونه ابزار تولید محتوا

Adobe After Effects CS4

یکی‌از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در دنیا که انقلاب وسیعی در دیدگاه نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده میباشد. این ابزار تولید محتوا هماهنگی بالایی با قابل انعطاف افزارهای Adobe Photoshop, Adobe Premiere و Adobe Auditionدارد. از این اپ به شدت در صنعت تصویر متحرک و فیلم های ویدیویی و تیزر فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی به کار گیری میگردد . اکثری از شاهکار های سینمایی و تبلیغات تلویزیونی اکثر زمان ها کالا برنامهAE میباشد. همان اپ After Effects در قضیه تلفیق و ادغام تصاویر متحرک به عبارتی قدرتی را در اختیاز شما قرار میدهد که ابزارهای نگارگری و ترسیمی در مشت هنرمندان قرار داده اند.

 

Adobe Flash CS4 Pro

طرحی برای ایجاد کرد برنامه کودک و نرم افزار های مولتی مدیا و تعاملی


ابزارهای ساخت و ساز محتوای الکترونیکی

 

Adobe Photoshop CS4 11 ME

ابزاری گرافیکی و قادر جهت بازنویسی و رئیس و سازماندهی تصاویر با قابلیت و امکان تایپ فارسی دارنده تجهیزات نامحدود برای پباده سازی.

 

Camtasia Studio 7.0.1

قابلیت و امکان ساخت و ساز سهل وآسان فیلم های آموزشی، نمایشی و بقیه جریان های آنلاین و تجهیزات بی شمار و بی نقطه پايان؛ همینطور قابلیت و امکان دستکاری و ارتقا ویدیو های خویش از روش نوشته ها، عناوین و نسبت ها، گران قدر و حقیر کردن تصاویراز ویژگیهای بارز این برنامه میباشد. پیکربندی قسمت های ویرایشی این اپ آنقدر بالاست که حدوداً همگی نیازهای یوزرها را برآورده می نماید. خروجی های متنوع از قبیل Flash, QuickTime و بقیه فرمتهای رایج، ضبط آحاد موادسازنده و داده های ارائه گردیده بوسیله پاورپوینت و …… ازمزایای بالای این نرم‌افزار میباشد.

 

Demo Shield

از قابلیت و امکان های دموشیلد می قدرت ایجاد کرد اشکال اتوران، ایجاد کرد ماهر قابل انعطاف افزارهای آموزشی و همینطور فراگیری در گوشه و کنار مشابه سازی گردیده به طور Interactive اسم موفقیت. فعالیت با دموشیلد بسیار معمولی میباشد و نیاز به داده ها متعددی ندارد و یک مخاطب معمولی نیز میتواند به راحتی با آن عمل نماید. این اپلیکیشن دارنده اتوران های فراهم و صفحه ها مربوط به هم است. این نرم‌افزار فولدر های عکس با پسوند Bmp,Gif,Pcx,Png,jpg پوشه های متنی با پسوند Rtf پوشه های ویدیویی با فرمت Avi,Scm,Mov,Qt فولدر های صوتی با فرمت های Wav,mp3,mid,rmi را به خیر پشتیبانی می نماید

 

EBook Maker

برای ایجاد کرد کتاب ها الکترونیکی با فرمت exe یا این که اجرایی از این نرم افزار به کار گیری میگردد.

 

استوری لاین (Articulate Storyline)

این برنامه که به وسیله کمپانی Articulate ساخت‌و‌ساز گردیده است تخت گاز توانست رویش نماید و به یکی قدرتمندترین و کاربرپسندترین قابل انعطاف افزارهای ایجاد محتوای الکترونیکی تبدیل خواهد شد. استوری لاین قابلیت و امکان تولید دور و اطراف های آموزشی تعاملی و بی نیاز را با اضافه کردن موادتشکیل دهنده متعدد به زمان آموزشی را، به ما میدهد.

مهم‌ترین مزیت های استوری لاین به شرح تحت میباشد:

محیطی معمولی و کاربرپسند

سازش بی نقص با گویش فارسی

عدم نیاز به علم کدنویسی

امتحان سازی بی آلایش

ضبط بدون واسطه صدا بر روی اسلایدها

قابلیت به چنگ آوردن فیلم از کاغذ کامپیوترتان

قابلیت بازنویسی صدا و فیلم سوای نیاز به قابل انعطاف افزارهای دیگر

افکت های پیش فرض متعدد برای عنصرها اسلایدها ، همینطور قابلیت ترسیم افکت های خاص

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1400 ساعت: 14:31

استفاده از ابزارهای تولید محتوا

به کار گیری از ویرایشگر Grammarly

در حالتی‌که ابزار تولید محتوا که برای تارنما خویش ساخت میکنید، اشکالات نگارشی، ویرایشی یا این که گرامری داشته باشد و غیر ماهر بودن مولف را منتقل نماید، هرچند که برای نوشتن آن زحمت متعددی کشیده باشید، البته در‌حالتی که متوجه خطاها خویش نشوید از بینش استفاده کننده چندان قابل پشت گرمی وجود ندارد و تاثیر بسزایی در کاهش نرخ بازدید وبسایت خواهد داشت، ابزار Grammarly دراین باره برای انتخاب اشکالات گرامری، خطا های املایی، لغت ها تکراری و بقیه ایرادات نگارشی بسیار امداد کننده خواهد بود.

Grammarly
استعمال از ابزار Buffer

در صورتی بر روی یک سری کانال اجتماعی عمل دارید، اشتراک گذاری مطالب بر روی همگی آن‌ها کاری وقتگیر میباشد، در‌این ناحیه استعمال از یک ابزار هوشمند همچون Buffer برای اشتراک گذاری محتوای مدنظر در شبکه‌های‌مردمی بسیار ضروری به حیث میرسد. به این مراد باید اکانت های کاربری خویش همانند توئیتر، رخ بوک، اینستاگرام، پینترست و... را بر روی نرم افزار بافر معرفی نموده و با طرح ریزی و فرصت بندی، محتوای متبوع را در ساعت و تاریخ مقرر تکثیر دهید. از سایر تجهیزات سودمند این ابزار، داشتن قابلیت و امکان تحلیل یوزرها بوده و قادر است ساعاتی که دنبال کنندگان شما آنلاین بوده را گزینش کرده و با اشتراک گذاری پستها در آن ساعت‌ها نرخ بازدید را به خیر ارتقا دهد.

Buffer
به کارگیری از ابزار Rapportive

برای کسب داده ها بیشتر درباره ی مخاطبانتان می‌توانید این پلاگین را از روش جیمیل خویش جاری ساختن نمایید و ویژگی ها کاملتر همانند، اسم و اسم خانوادگی، شغل یا این که کمپانی، وبسایت و اکانت کاربری آنان در رسانه های اجتماعی را به دست آورید. در صورتیکه شما از آن تیم اشخاصی میباشید که فرصت متعددی را در رسانه های اجتماعی و جیمیل خویش سپری می‌کنید از این شیوه میتوانید رابطه بهتری با مخاطبین برقرار کرده و نسبت به سلایق و نقطه نظرها آن ها تدبیر پیدا فرمائید.

Rapportive


به کارگیری از ابزار گرافیکی Canva

Canva یک کدام از ابزارهای آنلاین به خواسته پباده سازی گرافیکی تصاویر دیدنی برای بلاگ، کانال های مجازی، لوگو و دیگر تصاویر مایحتاج بوده که می‌توانید طرح های فراهم را تعیین و یا این که دستکاری نمود، همینطور می‌توانید طرح های متبوع خویش را تشکیل داد. استعمال از این ابزار برای مبتدیان و اشخاص بی تجربه بسیار بی آلایش بوده و از‌آنجا‌که پباده سازی های خوب، محتوا را برای خوانند‌گان دیدنی خیس می نماید، این ابزار پیشنهادات بسیار متنوعی را در مشت شما خواهد گذاشت.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 17 خرداد 1400 ساعت: 14:45

اولین گام در جهت تولید محتوا سایت را چگونه برداریم؟

در آغاز به بومی مطالب نخستین وبسایت شما باید بی نقص باشند. صفحاتی زیرا در رابطه ما، تماس با ما، ضوابط و قانون ها، سوال ها رایج و توضیحات محصول ها، محتواهایی میباشند که بایستی پیش از هرچیز به سراغ آنان رفت. چنانچه فکری به درحال حاضر این صفحه ها نکنید، بقیه محتواها هم شاید نتوانند یاری چندانی به امتیاز شما در گوگل بکنند. به این دلیل که ابزار تولید محتوا ساختار اول ایجاد کرد بها متعددی از نگاه بهینه سازی داراست.

پس از آنکه محتواهای اول تارنما را بی نقص کردید، می بایست به سراغ مطالب وب لاگ بروید. مطالب seo محور قسمت وبلاگ هر وبسایت مقصود مهمی را دنبال می نمایند. چشم شدن در صفحه ها نخستین گوگل و جذب کاربر از روش کلیک بر روی پیوند آن‌ها. این مرحله ممکن میباشد به طور کاملً در چنگ یک پلتفرم ساخت و ساز محتوا آنلاین قرار بگیرد. در شرایطی‌که نیازی به مشورت کردن دراین باره داشتید می‌توانید از کارشناسان ما در تریبون یاری بگیرید و با یک استراتژی توانمند در موضوع محتوا وارد این کارزار گردید.

بعداز نوشتن مقاله‌ها و معلوم شدن مسیری که قرار میباشد اینترنت سایتتان درین پروسه طی نماید، وقت تبلیغ میباشد. تبلیغ و نشر محتوا. حال می‌توانید از شیوه های متعدد، مانند شبکه های عمومی، رپورتاژ اطلاع رسانی و … در دنیای اینترنت خویش را معرفی نمایید.
ساخت‌و‌ساز محتوا چه ارزشی برای بیزنس ما ساخت و ساز می نماید؟

به جز مشاجره افزایش بهینه سازی تارنما و امتیازی که از دید گوگل کسب میکنید ، با ساخت‌و‌ساز محتوا می‌توانید حضور خویش را در فضای مجازی هم ثبت فرمائید. در‌پی 4 مزیت ساخت و ساز و نشر محتوا برای کسب و شغل های آنلاین را با هم چک می‌کنیم.

با ساخت‌و‌ساز محتوا به سراغ اصل مقاله می‌روید

در گفت و گو مفتوح کردن مصاحبه مفهومی داریم به اسم ارائه آسانسوری یا این که Elevator pitch. این تمجید از جایی میاید که شما نیاز دارید مشاجره را با یک نفر استارت نمائید البته مجال متعددی برای این فعالیت ندارید. فرض فرمایید سوار بالابر گردیده اید و به طور اتفاقی یکی‌از سرمایه گذارانی را می‌بینید که مدام میخواستید در فرصتی طلایی با اون در رابطه کسب و کارتان کلام نمایید. بازه زمانی هنگامی که در بالابر با هم می باشید شاید نزدیک به یک دقیقه یا این که 30 ثانیه باشد. در‌این زمان نسبتاً کوتاه به وی چه میگویید؟

ارائه آسانسوری در گفت و گو ساخت محتوا و دیجیتال مارکتینگ بسیار اهمیت داراست. اینکه بتوانید محتوایی که به کاربر ارائه دهید که خیلی سریع به سراغ اصل روایت برود. برخی اوقات با محتواهای وقت گیر و خیر چندان مشخص و معلوم، صبر کاربر را رمز میبریم. ساخت و ساز محتوای ماهر به شما یاری می نماید که ایده و پیام مهم تان را فارغ از معدود و کاست به گوش کاربر خویش برسانید.

جذابیت های مارک خویش را بهتر علامت می دهید

هنگامی از اقتدار عبارات و نوشته های خویش باخبر باشید، میبینید که می توان به آسانی هر پیامی که داریم را با صدای بلند به سمع و حیث مخاطبان برسانیم. در حالتی‌که بیزنس شما تعدادی مزیت رقابتی خوب دارااست یا این که تعدادی خصوصیت دیدنی که می‌خواهید مشتریانتان آن ها را بشناسند، با ادبیات نوشتاری ترغیبی می‌توانید این فعالیت را بکنید. تلاش نمایید در محتواهای خویش به مکان استعمال از تبلیغات و نوشتارهای شعاری، بیشتر به تعریف و تمجید مشخصات و برطرف کردن نیاز مخاطبین خویش بپردازید.

ذوق وسلیقه مخاطبین خویش را به خواست خویش تغییر و تحول می دهید

در‌حالتی که ایجاد محتوای ماهر جاری ساختن دهید حتی قدرتمند خواهید بود که ذوق وسلیقه کاربر خویش را به دلخواه تغییر و تحول دهید. این زمینه یکی‌از استراتژی ترین اقدامات در قضیه بازاریابی محتوایی به حساب میآید و در شرایطی‌که اکانت گردیده و صحیح صورت پذیرد می‌تواند تاثیر به سزایی در پیشرو بودن شما بگذارد. از جمله اینکه شما بیایید یک مدل تازه معاش را به استفاده کننده خویش ارائه نمایید و وی هم آن را بپذیرد و به کار گیری نماید، موفقیتی میباشد که به واسطه ایجاد و تکثیر محتوای صحیح به آن رسیده اید.

خودتان را سریع خیس به مشتری ها معرفی می‌کنید

ایجاد محتوا یاری می نماید مخاطبتان هر آنچه که راجع‌به شما نیاز داراست بداند تخت‌گاز از روش تارنما اخذ نماید. هنگامی که آغاز به تایپ کردن در رابطه بیزنس خویش یا این که معرفی یک کالا می‌کنید، می‌توانید بسته به استفاده کننده و پلتفرمی که در چنگ دارید، محتوا بسازید. با این طریق خیر مشغول زیاده گویی میشوید خیر آنقدر خلاصه نویسی می‌کنید که استفاده کننده متوجه نشود خواسته شما چه بوده. پس هم سرعت هم اهمیت داراست و هم رساندن مراد محتوا.
اصول ساخت محتوای با ارزش

برای اینکه بتوانید سازنده محتوای متنی باشید، به مهارت‌های اکثری نیاز داراست. مهم‌ترین خصوصیت‌ها دربرگیرنده مهارت نویسندگی خوب، دایره لغت ها قادر، علم به کار گیری از واژگان و اصطلاحات، علم انگلیسی عالی، مهارت‌های کاوش و در کنار تمامی این مورد ها تایپ کردن مطابق با استانداردهای امروزی است. به این دلیل که ایجاد محتوای متنی فقط مشتمل بر تایپ کردن وجود ندارد، بلکه ساخت محتوایی باارزش و باکیفیت میباشد. در پی به برخی از نکات ایجاد محتوا اشاره گردیده‌است، تحت عنوان تولید کننده محتوا با مطالعه این نکات میتواند مهارت‌‌های خویش را ارتقاء دهید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 242 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 14:19

ساده ترین ابزارهای تولید محتوا

Meme Generator

میم‌ها! آیا تا هم اکنون در رابطه اونها چیزی شنیدین؟ میدونین در دنیای امروز چقدر دوستداشتنی شدن؟ می بایست بگم که میم‌ها در کانال‌های اجتماعی محبوبیت متعددی یافت کردن و در عین حالا تولید اونها بسیار بی آلایش میباشد. شما برای این که در ایجاد محتوا با تلفن همراه برنده بشین لازمه که از ابزاری به کار گیری کنین که در میان عموم محبوبیت بالایی دارن. برای تشکیل داد میم‌ها چند ابزار بدون پول در دسترسه البته Meme Generator دوستداشتنی‌ترین اونهاست. اگه احساس می‌کنین سخن هوشمندانه و جذابی برای استعمال در میم‌ها ندارین، میتونین از میم‌های دوست داستنی و پرطرفدار تارنما‌های دیگه الهام بگیرین. به حافظه داشته باشین که ابزار تولید محتوا با گوشی فعالیت مشقت وجود ندارد به شرطی که رویه و ترسیم اون رو بلد باشین.
Visually

اینفوگرافیک‌ها! پیش از اینً در گفت و گو گونه های محتوای بصری به اونها به صورت نسبتاً جامعی پرداختیم. می بایست بدونین که اونها در ساخت و ساز محتوا با تلفن همراه هم بسیار اصلی هستن. اینفوگرافیک‌ها چی هستن؟ به لهجه بی آلایش بخوایم بگیم، اینفوگرافیک‌ها برای ذکر یه قصه یا این که توضیح یه قضیه، محتوای تصویری جذابی ساخت‌و‌ساز می‌کنن. مخصوصاً در ساخت‌و‌ساز محتوا با گوشی بسیار جالب به حیث میرسن. Visual.ly یه بازاره که به شما این قابلیت رو میده که یه پروژه پباده سازی ساخت‌و‌ساز کنین و سریع با یه کارشناس رابطه برقرار کنین تا اون پروژه رو برای شما کامل شدن کنه.
Embedded Tweets

این یه ابزار توییتری محسوب میشه که برای شما این قابلیت و امکان رو آماده می‌کنه تا یه توییت زنده رو در محتوای خویش قرار به این. مزیت این اپلیکیشن نسبت به اپلیکیشن‌های دیگه چیه؟ خواننده گان شما با تعامل بی واسطه با این توییت در شیت، به راحتی مارک شما رو ترجیح داده و مجدد توییت میکنن یا این که حتی مارک شما رو دنبال میکنن. Embedded Tweets یه ابزار توییتری کارآمد برای ساخت‌و‌ساز محتوا با تلفن همراه محسوب میشه که به یوزرها این قابلیت و امکان رو میده که بهتر با مارک شما رابطه برقرار کنن.
ThingLink

ThingLink.com به شما این قابلیت و امکان رو میده که با برچسب‌گذاری لینک و پیوند‌های مربوط به تصویر، تصاویر خویش رو تعاملی‌خیس کنین. در ایجاد محتوا با موبایل، ساخت و ساز محتوای بصری مناسب حائز اهمیته پس در تعیین ابزارهای مربوط به ساخت و ساز محتوای تصویری توجه کنین. بعداز دستکاری تصویر خویش در‌این اپلیکیشن میتونین به راحتی اون رو در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بزارین یا این که در پست‌های وب لاگ جاسازی کنین تا تعامل بیشتر بشه. اینطوری میتونین از کیفیت ساخت و ساز محتوا با تلفن همراه اعتقاد نتیجه ها کنین.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 15:01

ابزار های تولید محتوا برای اینستاگرام کدام اند؟

به مراد ایجاد محتوای بصری برای وب سایت ها و شبکه های عمومی به خصوص اینستاگرام، ابزارهای پباده سازی متعددی به طور مجانی و پرمیوم وجود دارا‌هستند. کاربرد بعضا از آنها نیاز به مهارت دارااست و یه خرده طاقت فرسا میباشد اما به کار گیری از دیگر ابزار تولید محتوا بصری، بسیار آسوده بوده و یک شخص تازه کار به راحتی می تواند از آنها استعمال نماید. علاوه بر نرم‌افزار فتوشاپ که بسیار دراین مورد شناخته گردیده‌است، ابزار هایی نظیر Canva، Adobe Spark، Image Quote، Pablo و… نیز وجود دارا‌هستند که به طور آنلاین یا این که آفلاین می توانید از آنان به کارگیری فرمائید.


اهمیت یادگیری فعالیت با ابزار های ساخت‌و‌ساز محتوا

همانگونه که گفته شد، در شبکه‌های‌اجتماعی مانند اینستاگرام، ساخت و ساز محتوای بصری اهمیت ویژه ای دارااست. برای این که درین اطراف عمل اثر قسمت و موفقی داشته باشید، می‌بایستتوانایی مورد نیاز در ساخت‌و‌ساز محتوای جالب و اصولی را داشته باشید، در غیر این شکل مخاطبان خویش را از دست خواهید اعطا کرد. این زمینه وقتی اهمیت بیشتر پیدا می‌نماید، که صاحب و مالک کسب فعالیت در اینستاگرام باشید و درآمد شما از این شیوه باشد. به این ترتیب برای جلب لحاظ مشتری محتوای دیدنی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

در شرایطی‌که بخواهید برای پباده سازی هر پست یا این که استوری، به اشخاص کارشناس توصیه دهید، به طبع مستلزم هزینه متعددی خواهد بود ولی در صورتیکه با به کارگیری از ابزار های جان دار بتوانید برای پیج خویش ساخت و ساز محتوا فرمایید، مقدار متعددی صرفه جویی در هزینه ها خواهید داشت.

اکثر ابزار های پباده سازی پست و استوری به طور بدون پول در دسترس قرار گرفته اند و شما میتوانید با کمترین هزینه، پیجی خوشگل به هم پا پست و استوری های جالب داشته باشید و بیزنس خویش را از این شیوه رونق دهید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 18:43

ابزار های مختلف برای تولید محتوا

در این مطلب چند ابزار تولید محتوا به شما معرفی میکنیم.

ویرایشگرها

به طبع برای شما هم اتفاق افتاده که در هنگام تایپ یک محتوا مبتلا نادرست املایی و یا این که ایراد نگارشی می‌شوید. و هنگامی که برای توشه دوم مقاله خویش را میخوانید به دلایلی متوجه آن اشکالات نمی گردید. ما در اینجا به شما سفارش میکنیم مدام پس از ساخت‌و‌ساز محتوا خویش ، از یکی‌از این ابزارهای ساخت محتوا که به شما درباره ی دستکاری نوشته ها یاری می نماید ، فایده بگیرید و مقاله ها و نوشته‌علمی هایی سوای گونه های ارائه بدهید. چون هنگامی که محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده شما در گیر اشکالات نگارشی و یا این که اشتباه های املایی باشد ، مطلقا برای مخاطبی که قصد استعمال و فایده به چنگ آوردن از محتوای شما‌را دارا هستند ، خاطره نا خوشایندی را برای آن ها رقم می‌زند.

ابزارهای ایجاد محتوا
استعمال از گونه های فونت ، مسافت و ...

هنگامی شما در برنامه ورد یا این که هر نوع برنامه دیگری برای ایجاد محتوا به کارگیری می‌کنید ، به طبع به ابزارهایی که‌این قابل انعطاف افزارها در دست شما قرار میدهند ، به دیده یک کدام از ابزارهای ساخت محتوا نگاه نمائید. چون شما با به کار گیری از این ابزارها به آسانی می‌توانید محتواهای کیفیت بالا و عالی ساخت فرمائید ، که مخاطبان از تلاوت آن ها خسته نشوند. مسلما می‌پرسید چطوری؟ شما به راحتی می‌توانید با تغییر‌و تحول اندازه نوشته های خویش به استفاده کننده این شم را القا فرمائید ، که‌این عبارت اساسی میباشد. با تغییر‌و تحول فونت نوشته‌ی علمی خویش دقت کاربر را جلب فرمائید. با بولد کردن نوشته نیز کاربر را سرگرم نمایید. آیا می‌دانید مسافت در میان خطوط در شرایطی‌که رعایت نشوند ، منجر می‌شود استفاده کننده از قرائت نوشته‌ی علمی شما خسته بشود و وب سایت شما‌را سوراخ نماید. همان گونه که دیدید با تغییر تحول نگاه خویش نسبت به ابزارهایی که ورد در مشت شما قرار میدهد تحت عنوان یک کدام از ابزارهای ساخت محتوا میتوانید تغییرات بخش اعظمی در محتواهای خویش بدهید.
استعمال از تصاویر

یکی‌از دیگر از ابزارهای ساخت محتوا برای کیفیت بخشیدن و جالب خیس کردن محتوا ، به کار گیری از تصاویر مطلوب و کیفیت بالا در کنار محتواهای خویش میباشد. ابزارهای ساخت محتوا تمامی به شما یاری می نمایند تا ساخت و ساز محتوا برای شما سهل وآسان خیس و محتوای ساخت و ساز گردیده برای استفاده کننده دیدنی خیس باشد. مطلقا وجود تصاویر در کنار مطالب میتواند منجر خواهد شد که محتواهای شما برای استفاده کننده قابل شعور گردد و همینطور از آن‌ها غایت استعمال را نماید.
وب سایت هایی برای ساخت‌و‌ساز ویدیو و عکس

امروزه وب سایت هایی مختلفی وجود دارا هستند که شما می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد عکس ها و ویدیو های جالب به کار گیری فرمائید. همینطور ویدیو و عکس نیز همان طور که گفتیم یکی ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوا به اکانت میایند. که شما با استعمال از آنان میتوانید گونه های گوناگون محتوا ساخت فرمایید.

همگی این ابزارهایی که در ابتدا به آنان اشاره کردیم ، در راستای ایجاد محتوای کیفیت بالا و دیدنی میباشد ، البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که شما هنگامی می‌توانید از این ابزارها به نحو احسن به کار گیری فرمائید و کمال فایده را از آن ها بگیرید که به ساخت‌و‌ساز محتوا تسلط و اشراف جامعی داشته باشید. شما مطلقا تحت عنوان یک آفریننده محتوا ، با به کار گیری از این ابزارها می‌توانید محتواهای بسیار دیدنی ، کاربردی و جامعی را ساخت فرمائید که سبب بشود سکو تارنما شما ارتقا پیدا نماید. مخاطبان شما به وبسایت شما دارای مسئولیت شوند و به‌این وسیله نیاز مخاطبین خویش را در هر موردی که باشد برطرف فرمائید. مطلقا استعمال هوشمندانه از ابزارهای ساخت محتوا مهمتر از به کارگیری از این ابزارها است.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت: 21:16

معرفی بهترین ابزار برای تولید محتوا

در این نوشته به معرفی چند ابزار تولید محتوا پرداختیم.

اپلیکیشن جئو جبرا GEO GEBRA

اپلیکیشن جئوجبرا برای ترسیم اشکال نمودار و گونه های هندسی کاربرد دارااست. جئوجبرا دور و بر کاربری بی آلایش‌ای داراست و معلمان ریاضی می توانند در درس دادن ریاضی از این برنامه کاربردی به کارگیری نمایند. همینطور شما تحت عنوان تولیدکننده محتوای آموزشی می توانید از این نرم‌افزار به کار گیری فرمائید.
۱۲- ورد Word

اپلیکیشن ورد word که یک کدام از قابل انعطاف افزارهای تیم آفیس میباشد، مهم‌ترین اپ برای ایجاد محتوای متنی میباشد. این اپلیکیشن در واقع یک ابزار تایپ میباشد که تجهیزات بسیار متعددی داراست که اکثرا با همگی آن ها آشنا نیستند.

شما با به کارگیری از اپلیکیشن Word قوی خواهید بود گونه های نمودار ها، جدول های و متن های متفاوت را ساخت و ساز نمائید. همینطور امکاناتی در ورد و برنامه ورد پرس وجود دارااست که می‌توانید محتوای متبوع خویش را بی واسطه از ورد به وب سایت خویش ارسال فرمایید و محتوای وبسایت را رئیس فرمائید. این قابلیت و امکان با پورتکل XML-RPC (پورتکل فراخوان امر از خط مش به دور) قابلیت و امکان پذیر خواهد بود.
۱۳- Ideaflip

برای ساخت و ساز محتوا، داشتن ایده خلاقانه امری اصلی میباشد. جای این که با او‌لین ایده ای که به ذهنیت شما میرسد درگیر تایپ کردن محتوا نمائید، همت فرمایید طوفانی در ذهن خویش ساخت و ساز فرمائید و با خیالی گشوده بعضی از نظرها را پیدا فرمائید که حقیقتاً شایسته ترین میباشند.

شما به مکان تایپ کردن همگی چیز (نظرها و متن محتوا) بر روی یک صفحه، میتوانید از ابزار Ideaflip به کارگیری نمایید. این ابزار یک برنامه موبایلی میباشد و یک گوشه و کنار تعاملی و بصری در مشت شما قرار می‌دهد که می‌توانید ایده های خویش را در آن یادداشت فرمایید، آنان را مدیر نمائید و توسعه و گسترش دهید. پباده سازی رابط کاربری آن محدودیت های بصری را برطرف می نماید، بدین مضمون‌ که شما در اعمال هر کاری که ایده های را بسط دهد، آزاد می باشید. این اپ را مسلما آزمون نمایید.
۱۴- گرامرلی Grammarly
برنامه ایجاد محتوا, معرفی ۱۴ اپلیکیشن اثر گذار برای گونه های ساخت و ساز محتوا

ساخت‌و‌ساز محتوای انگلیسی برای اشخاص غیر مستقر (افرادی که انگلیسی گویش نیستند) با بحران‌های متعددی همپا میباشد. یکی گرفتاری ­های آن ها هنگام نگارش متن به لهجه انگلیسی، رعایت کردن قواعد گرامر و تایپ کردن جمله‌ها درست میباشد که به حیث املایی و دستوری به طور کامل صحیح باشد. بخصوص در صورتی‌که شما قصد دارید نوشته‌ی علمی­ ای علمی به گویش انگلیسی بنویسید، کوچکترین غلط نگارشی قادر است منجر می‌شود که نوشته ی علمی شما نیاز به تصحیح و بازبینی دوباره پیدا نماید. همینطور در شرایطی که نوشته‌ی‌علمی ای برای یک وب سایت می‌نویسیداشتباهات نگارشی می تواند مخاطب را از مطالعه ادامه نوشته‌ی علمی شما گشوده دارااست و این مورد در غایت در موضع وب سایت شما تاثیر مخربی خواهد داشت.

ولی نگران نباشید! گرامرلی Grammarly مانند هر که کنار شما نشسته میباشد و دائما اشتباهات نگارشی را به شما گوشزد میکند، در دست شما جای‌دارد. این برنامه با نصب بر روی ورد (ورژن ویندوز) قادر است در طی تایپ کردن مطالب در ورد اشتباهات شما‌را مشخص و معلوم نماید. همینطور ورژن‌ی مرورگر کروم گرامرلی بر روی ورد پرس اعمال می شود که گشوده هم می‌تواند در ایجاد محتوای انگلیسی برای وب سایت به شما امداد متعددی نماید.
تفکیک قابل انعطاف افزارهای ایجاد محتوا بر پایه ی نوع محتوا

برای انسجام مقاله و همینطور ساخت فهم و شعور بهتر عملکرد قابل انعطاف افزارها، در اینجا همگی قابل انعطاف افزارهای بالا را بر طبق نوع ایجاد محتوا (متنی، تصویری و …) گروه بندی کرده‌ایم. بعضی از قابل انعطاف افزارها ممکن میباشد در تعدادی گزینه مشترک باشند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 156 تاريخ : چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت: 18:27

ابزارهای تولید محتوا در زمینه های متنوع

چنانچه قصد دارید با چند ابزار تولید محتوا آشنا شوید این مطلب برای شما مفید است

ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوای تعاملی

محتواهای تعاملی، به عبارتی محتواهایی می‌باشند که یوزرها را به بحران میکشند یا این که آن ها را وادار به اجرا کاری می‌نمایند. در واقع امتحان‌های آنلاین، معضل‌ها و هر سیرتکامل محتوای دیگری که استفاده کننده را بدون چاره به آرم دادن برخورد نماید، محتوای تعاملی میباشد. در‌پی شمارا با یکسری ابزار برای ساخت‌و‌ساز محتوای تعاملی آشنا خوا‌هیم کرد.
پرس لاین

پرس لاین یکی‌از وب سایت‌های اهل ایران میباشد که به شما اذن میدهد امتحان‌های مختلفی را پباده سازی کرده و آن‌ها‌را هر جا که می خواهید به اشتراک بگذارید. از مزایای این ابزار می‌قدرت به سازش با گویش فارسی و گزارش‌های ظریف آن اشاره نمود.
فرم افزار

یک کدام از وب سایت‌های دیگری که به شما اذن میدهد تا پرسشنامه یا این که بحران بسازید، فرم افزار میباشد. این تارنما اهل ایران نیز به یوزرها خویش اذن میدهد تا اشکال مختلفی از امتحان‌ها و بحران‌ها را پباده سازی نمایند و در پلتفرم دلخواه خویش به اشتراک بگذارند.
اینستاگرام!

اینستاگرام کانال اجتماعی میباشد که بر شالوده تعامل یوزرها با یکدیگر به کار خویش ادامه می دهد؛ پس اینکه اینگونه کانال‌ای ابزارهای مورد نیاز برای ساخت محتوای تعاملی را نیز برای کاربرانش آماده کرد‌ه باشد به هیچ وجه به دور از ذهن وجود ندارد. یوزرها این کانال اجتماعی می توانند از روش نصیب استوری، معضل‌ها و پرسشنامه‌های مختلفی را پباده سازی کرده و با مخاطبین خویش در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.
ابزارهای تغییر تحول صدا در ساخت و ساز محتوا

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای ساخت یک محتوای بصری یا این که صوتی به تغییر و تحول صدا نیاز داشته باشید. بعضا گویندگان به طور ذاتی اینگونه استعدادی دارا‌هستند؛ البته چاره اینگونه مشکلی برای آن تیم که کارکشته به جاری ساختن اینگونه کاری نیستند، چه می باشد؟ درین نصیب از نوشته ی علمی با ابزارهای تغییر و تحول صدای آنلاین و آفلاین آشنا خوا هیم شد تا بتوانیم اینگونه مشکلی را حل کنیم.
تغییر‌و تحول صدا برای ساخت‌و‌ساز محتوا

به جثارت می‌اقتدار اظهار کرد یکی حاذق‌ترین ابزارها برای تغییر و تحول صدا، وب سایت Voicechanger.io میباشد. این تارنما به شما اذن میدهد صدای خویش را به طور آنلاین ضبط کرده و آن را تغییر‌و تحول دهید. علاوه بر این‌ها، این ابزار آنلاین امکان جالبی اعطا کرد که در آن می‌‌توانید متن دلخواه خویش را بنویسید و صدای ظبط گردیده تحویل بگیرید! از سایر مزایای این ابزار می‌اقتدار به در دسترس بودن آن روی اکثر پلتفرم‌ها اشاره نمود.
در نصیب آفلاین البته، برنامه AV Voice Changer Software Diamond رقیبی ندارد! این نرم‌افزار اشکال مختلفی از صدا را در دست یوزرها میگذارد تا فارغ از دردسر بتوانند صدای خویش را تغییر و تحول دهند. از خصوصیت‌‌های جالب این اپ می‌اقتدار به آسانی رابط کاربری آن در کنار این کلیه کوشش اشاره نمود.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 214 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 21:16

بهترین ابزارهای تولید محتوا تصویری

چناچه به دنبال بهترین ابزار تولید محتوا برای محتوای تصویری هستید این مطلب را مطالعه کنید.

به کارگیری از ابزار تحقیقاتی Google Drive برای ایجاد محتوا تصویری

پژوهش ها بی نقص برای ساخت کار‌های بازاریابی که بها، داده ها حالت و الهام‌قسمت را ارائه می دهند، ضروری میباشد. خیر صرفا یک وب لاگ ضعیف، ترازو رفلکس شمارا کاهش خواهد بخشید؛ همینطور به صورت بدون شوخی به اعتبار شما زخم خواهد رساند. طبق پژوهش ها، برای نسل تازه، اصالت مارک صرفا برای تخفیف وفاداری در وقتی میباشد که گزینش کسب و امور برای حمایت از آنها اهمیت دارااست.
ابزار تحقیقاتی گوگل درایو یک منبع عالی برای یاری به شما در ساخت محتوا تصویری پر ارزش میباشد که منابع دارای اعتبار پشتیبانی می شود و اعتبار مارک شما‌را ارتقاء میدهد، در‌صورتی‌که شما از Google docs به کار گیری می کنید، می توانید جستجوی خویش را بهبود داد و در طی صرفه‌جویی فرمائید. با کلیک روی قسمت " Tools " در نوار منو و تعیین " Research " از منوی زیر، شما توانا خواهید بود از این ابزار به کار گیری کرده و محتوای وب لاگ گران بها را ساخت فرمایید.
استعمال از ابزار Epic Beat برای ساخت‌و‌ساز محتوا تصویری

مطالعات آرم می دهد که 80 % از عموم هیچ وقت رمز عنوان یک نوشته‌علمی یا این که مسئله پست الکترونیکی را نمی‌خوانند و جمعی از اشخاص تی‌خیس نیرومندی را می‌نویسند که اعتنا جمع ی متعددی را به خویش جلب نماید، پس با عنوان جالب شما شانس بیشتری برای جلب اعتنا مخاطبین خواهید داشت. ولی این مورد چه ارتباطی با ایجاد محتوا تصویری دارااست؟ در قلب یک تی‌خیس سرگردان‌کننده یک ایده یا این که معنی کارکشته مخفی‌میباشد. البته بعضی وقت ها یافتن ایده‌هایی برای عنوان های تازه قادر است اختلال باشد.
یک جایگزین آزاد و فوق‌العاده کارکشته برای این مورد، یک ابزار بازاریابی محتوا میباشد که شمارا برای مطالعه براساس یک عبارت جهت کاوش ، به مطالعه محتوایی ارجاع می‌دهد. با اکران محتویات براساس یک سوژه خاص، شما می توانید ملاحظه کنید شایسته ترین تعیین را برای ساخت محتوا تصویری جهت جذب استفاده کننده ها داشته باشید. ابزار Epic Beat مملو از خصوصیت‌های اثرگذار میباشد و فراگیری های عالی داراست تا به یوزرها خویش یاری دهد تا با سهولت برای ساخت محتوا تصویری همت کنند و همان طور که 80 % بازاریابان از محتوای ثالث در نصیب برای بهبود قابلیت و امکان رویت کرد کمپانی و بیزنس به کارگیری می‌نمایند، این ابزار نصیب مهمی از هریک از ابزارهای بازاریابی محتوا بصری میباشد. همینطور، در‌صورتی‌که شما به یک طریق سریع و بی آلایش برای ساخت و ساز یک وب لاگ هیجان‌انگیز براساس لغات کلیدی بی آلایش نیاز دارید، ساخت و ساز محتوا تصویری یک سری طرح قشنگ را با یک رابط کاربری معمولی مخلوط می‌نماید. این ابزار حتی به شما نکات و منابع سریع می دهد تا به شما یاری دهد نوشته ی علمی خویش را بنویسید.
استعمال از ابزار Biteable برای ساخت و ساز محتوا تصویری

آیا می‌دانستید که یک ویدیو در کاغذ ورود، می تواند نرخ بازدید از تارنما شمارا تا ۸۰ درصد ارتقاء دهد، در حالی که افزودن یک کلیپ به یک پست الکترونیک میتواند واحد سنجش کلیک شما‌را تا حدود 200 تا 300 درصد ارتقاء دهد؟ همینطور، 90 % از یوزرها می گویند که فیلم‌ها در پروسه تصمیم گیری آنان بسیار تاثیر گذار میباشد.
در صورتی‌که مستلزم خوی کردن محتوای ویدئویی می‌باشید، تبلیغ جنس، و ایجاد کرد کلیپ های مرتبط با آن و ارائه سرویس ها با امداد ابزار Biteable قابل اجرا میباشد. با صدها الگوی متعدد، مدل‌های بصری، صحنه‌های پویانمایی، عکس یا این که فیلم‌های اکشن زنده برای گزینش، نیازتان به یک فیلمساز فن‌ای برای اخلاق و رفتار و ساخت و ساز محتوای تصویری در‌این ارتباط را از در میان میبرد و از نتیجه ها مربوط به آن شگفت زده خواهید شد. همینطور می توانید محتوای خویش را نیز اضافه فرمایید تا به ویدیو خویش عناصری مثلا متن، عکس‌های اثبات، طرح‌های رنگی متعدد و ویدیو های صوتی و غیره را اضافه نمائید. برای ارائه بیش‌ترین تنوع ممکن، این سه ابزار ساخت‌و‌ساز محتوا تصویری دیگری می باشند که به شما در جست و جو و بازاریابی دیجیتال یاری خواهند کرد:
• Hemingway App: یک ابزار شهودی که به شما امداد می‌نماید جمله ها بدیهی و موجز بنویسید.
• Canva: تولید بنرها، نگارگری‌های دیواری و دیگر موردها بصری چشمگیر برای کمپین شما در پهنا یک‌سری دقیقه با یاری این ابزار ایجاد محتوا تصویری مطلوب خواهد بود.
• Eveote: یک ابزار مشترک سازمانی که به شما در تصحیح، نرم‌افزار‌ریزی، سازماندهی، و حق تقدم‌بندی سعی‌های بازاریابی محتوا بصری امداد می‌نماید.
نزدیک به دو میلیون پست بلاگ هر روز در وب منتشر می شوند و در صورتیکه بخواهید ایجاد محتوا تصویری جاری ساختن دهید و به یک تم اثبات برسید، ترکیبی از مهارت‌های بازاریابی دیجیتالی حاذق و ابزار های بدون‌پول معرفی گردیده در‌این مقاله، توفیق وقتگیر‌بازه زمانی شما‌را ضمانت خواهد کرد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 21:30

ابزار های تولید محتوای نقل قول

اگر به دنبال چند ابزار تولید محتوا برای کاربردهای مختلف هستید این مطلب برای شما مفید است بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ریسایت (Recite):

ریسایت ابزار ساخت‌و‌ساز محتوای نقل پیمان

به یاری ریسایت Recite میتوانید نقل‌قسم‌هایی درشبکه‌های اجتماعی خویش بگذارید که جادو می‌نمایند. وب سایت ریسایت، تِم‌های متعدد متعددی در مشت شما قرار می دهد. با هر ذوق و سلیقه‌ای که داشته باشید، چیزی برای‌تان مهیا شود. در حالتی‌که به‌دنبال به کار گیری از نقل‌عهدوپیمان‌ها و تأثیرگذارتر شدن آن ها می باشید به طبع خصوصی به ریسایت بزنید که زیان نخواهید کرد.
کوئوزیو (Quozio):

ساخت‌و‌ساز محتوای نقل قسم

کوئوزیو Quozio هم ابزاری دیگر برای ایجاد نقل‌عهدوپیمان‌های متفاوت میباشد. این ابزار هم برای پباده سازی نقل‌عهد و پیمان‌های بی آلایش بسیار کاربردی میباشد ولی نسبت به ریسایت که در نصیب قبل معرفی شد، از تجهیزات کمتری برخوردار‌است به همین خیال یه خرده در نشر نقل‌ قسم‌ها فعالیت را مشقت بار می‌نماید.
کوتوسکاور (Quotscover):

ایجاد محتوای نقل پیمان

کوتوسکاور Quotscover ابزاری فوق‌العاده برای تبدیل کردن نقل‌ پیمان‌ها به عکس کاور در کانال‌های اجتماعی میباشد. این ابزار برای کل کانال‌های اجتماعی کاربرد داراست. در صورتیکه دوست دارید که مزه فن‌ای بودن را بچشید، قطعا به کوتوسکاور هم تصور کنید.

با ابزارهای بدون پول ایجاد کرد کُلاژ آشنا شویم

در حالتی‌که چرخی در صفحه ها متعدد کانال‌های اجتماعی بزنید به طبع با مثال‌های مختلفی از کلاژها رو به رو خواهید شد. این کلاژها به عبارتی تابلوهایی می‌باشند که از یک‌سری تصویر در کنار هم درست شده‌اند. برای مثال اشخاص در کانال‌های اجتماعی برای تهنیت به دنیا آمدن دوستان‌شان زیاد از این ابزار استعمال می‌نمایند و همت می‌نمایند با قرار دادن تصاویر متفاوت شخص در لحظه‌های زیبا، شادباش جانانه‌ای به وی بگویند. از ولادت که بگذریم، این کلاژها برای ساخت و ساز محتواهای متفاوت نیز کاربرد متعددی دارا‌هستند و هم از نگاه دیداری خوشگل می‌باشند و هم میتوانند، داستانی وقتگیر را در قالب تعدادی تصویر که کنار هم نشسته‌اند، به خیر و خوبی ذکر نمایند.

ابزارهای تشکیل داد کلاژ
فُتُر (Fotor):

ابزار ایجاد کرد کلاژ در ساخت محتوای تصویری

فُخیس Fotor وب سایت فوق‌العاده‌ای برای ساختن کلاژها میباشد. با آپلود کردن تصاویری که دوست دارید از رایانه، کانال‌های اجتماعی، دراپ‌جعبه و… میتوانید کلاژی قشنگ داشته باشید. ضمن اینکه خبر بسیار خیر که می‌اقتدار در رابطه فتر به شما اعطا کرد، این میباشد که نرم افزار آن هم در قالب اندروید، اپل و ویندوز قابل به کار گیری میباشد.
فوتویزی (PHotovisi):

ایجاد کرد کلاژ در ایجاد محتوای تصویری

ساختار فوتویزی PHotovisi برای ساختن کلاژ خیلی معمولی میباشد. به راحتی میتوانید با گزینش یک تِم، عکس‌تان را به آن اضافه کرده و با اشکال متون و صورت‌ها، کلاژی دیدنی صحیح نمائید. ولی بایستی حواس‌تان باشد که چنانچه بخواهید از ورژن بدون‌پول و در دسترس فوتویزی به کارگیری فرمائید، آرم واترمارک یا این که به عبارتی نقش‌هایی که مثل لوگویی کوچک، هویت فوتویز را نماد می دهد روی کلاژهایی که می‌سازید، قرار خواهد گرفت.
پیکچرتولایف (Picture2life):

معرفی ابزار برای ایجاد محتوای کلاژ تصویری

پیکچرتولایف Picture2life یک کدام از توانا‌ترین ابزارها برای بازنویسی تصویر میباشد. خیلی سریع و بی آلایش به امداد آن میتوانید کلاژهایی فردی‌سازی‌گردیده بسازید و اشکال GIF را پباده سازی فرمایید. سرویس ها مختلفی به طور غیررایگان هم از سوی این ابزار ساخت و ساز کلاژ به یوزرها ارائه می‌گردد. ولی به صورت کلی مجانی و در دسترس مردم میباشد.
فوتوکلاژ (PHotoCollage):

ساخت و ساز محتوای تصویری به طور کلاژ

فوتوکلاژ PHotoCollage هم مثال‌ای از ابزارهای بدون پول میباشد که به یوزرها امداد می‌نماید، کلاژهای زیبایی متناسب با ذوق خویش برای گونه های کانال‌های اجتماعی مثل گوگل‌پلاس، توئیتر و… بسازند. این ابزار هم دارنده سرویس ها جانبی دیگری میباشد که استعمال از آنان هزینه داراست.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا , نویسنده : حجت عسکری بازدید : 161 تاريخ : يکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت: 20:53

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :